Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Láska prochází žaludkem

Investovat do budoucnosti se jednoznačně vyplatí. Životní pojištění. Spořící účet. Akcie. Státní dluhopisy. Sbírka mincí. Vždy jde o kvalitu a ne o kvantitu.

Já zvolila časopis Dieta. Časopis s vysoce kvalitním obsahem. O jeho úrovni vypovídala již titulní stránka. Zorka Hejdová spoře oděná do běžeckého oblečení, dokonalá postava, dokonalá pleť. Přirozená krása je k nezaplacení. Ale to nejdůležitější bylo, že součástí této limitované edice byla speciální příloha o běhaní. Vzhledem k tomu, že léto se kvapem blíží a plavková sezóna je za rohem, byl ideální čas na to začít běhat a přezout tak zimní pneumatiku za letní.

Když jsem si prohlédla svůj šatník a botník, usoudila jsem, že běhat v mých starých teniskách Nike, navíc z výprodeje, by byla ostuda. Přeskočila jsem tedy stránky Jak začít běhat, Technika běhu a vrhla jsem se rovnou na Buďte i při běhu stylová. Po tom, co jsem sečetla ceny botiček, legínků, topíčků, čelenčiček a sportestříčků, zjistila jsem, že zhubnu hned. Veškeré vydělané peníze bych vložila do jednoho běžeckého outfitu a na jídlo by nezbylo. Prohlédla jsem si ještě jednou Zorku. A raději jsem začala googlit, co se sebou. Dostala jsem se na stránku, která pojednávala o hnutí Za normální holky a celá nadšená jsem se chtěla stát členkou. Ale ani tam pro mě nebylo místo. Na fotce byla slečna v bílé košili a měla rozfoukané vlasy větrákem. Možná se tak narodila. Ale tady bych to tipovala na Maybelline.
Otázka blížícího se léta mě ale značně stresovala. Loni jsem to vyřešila tím, že jsem k bazénu nechodila vůbec, a předloni jsem si koupila pánské kraťasové plavky, abych zamaskovala stehna. Letos jsem si ale říkala, že bych se mohla opálit. A pak jsem si vzpomněla, jak jsem vždycky rychle a jednoduše zhubla. Když jsem začala chodit na rande. Moje kamarádka mi sice říkala, že lepší nějaký rande než žádný, když nic jiného, aspoň se najíš. Ale bohužel zatímco ona chodila do drahých restaurací týden co týden, já měla smůlu. Natrefila jsem na kluka z posilovny, takže místo čokolády mi na rande nosil proteinové tyčinky, řešil předtréninkovou a potréninkovou stravu a já si představovala kyblík zmrzliny. Další zase nejedl lepek, a tak se romantická večeře skládala z kukuřičných chlebíčků a luštěninové pomazánky. Na rozdíl od svých kamarádek, které si stěžovaly, že když se zamilují, přiberou. Já během týdne dokázala zhubnout aspoň tři kila.

Konstatovala jsem, že teď bych taky ty tři kila potřebovala zhubnout. Přede mnou ležel pořád speciál časopisu Dieta o běhání. S mým stávajícím šatníkem jsem to viděla v pokračování běhů leda na tramvaj, a tak se jako řešení nabízela dieta podle slavných. Snídaně půl jablka. Svačina plátek kiwi. Oběd celé jablko. Svačina plátek okurky. Večeře kostka ledu. Když máte velký hlad, dejte si dvě. S touhle dietou jsem měla ale zásadní problém. V mrazáku mám kuře, ovocné knedlíky, uzené a ten led už se mi tam nevejde. Jedinou možností je, že se zamiluji. Nejlépe do breathariána. Budeme se živit vesmírnou energií a do léta budu jako Victoria Beckham. A když se nezamiluji? V Decathlonu mají teď slevy na neopreny.

Autor: Anna Řibřidová | čtvrtek 20.4.2017 12:54 | karma článku: 22,15 | přečteno: 585x
  • Další články autora

Anna Řibřidová

Tichá přání

Měl jsem jich hodně. Každou chvílí nějaké. I teď jsem měl jedno tiché přání. Ale když jsem ho šeptal větru, odnesl ho, a proto se asi nikdy nesplnilo. Nebo se možná splnilo tam, kam ho vítr odfoukl.

13.8.2022 v 14:43 | Karma: 9,56 | Přečteno: 203x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Jedna za život

Podělal jsem to. Podělal jsem toho v životě hodně a hodněkrát. Ale nic jsem nikdy nepodělal tak, jako to před 10 lety... Myslel jsem si tehdy, že se všechno změní, ale nezměnilo se vůbec nic. Proč taky?

23.6.2020 v 21:46 | Karma: 13,95 | Přečteno: 705x | Diskuse| Letní povídka

Anna Řibřidová

Kdybych víc četl, mohlo to dopadnout jinak...

Kulíšek už dávno nebyl žádný Kulíšek, ale pořádný Kulich. A připomínal něco mezi čivavou, huskym a labradorem. Původně to měl být, jak by řekl Srstka, roztomilý kříženeček, který se hodí i do paneláčku a moc rád si hraje s dětmi.

14.12.2018 v 21:40 | Karma: 19,27 | Přečteno: 588x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Jak jsem se zase neseznámila

S přibývajícím věkem a dalšími fyzikálními veličinami jsem si uvědomila spoustu věcí. Třeba, že moje celulitida se mě drží jako klíště, ale zato chlapi, které potkám, v mém životě vydrží dlouho jako jepice.

14.6.2018 v 17:07 | Karma: 31,11 | Přečteno: 1579x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Je to kampaň

Obchodní domy již vyvěšují vánoční koule, kampaně se předhánějí, která bude lepší a trhovci postávají u stánků, kde prodávají stále trdelník se zmrzlinou, a diví se, že ho nikdo nekupuje, lidé čekají na svařák. Já čekám na chlapa.

10.11.2017 v 9:08 | Karma: 18,77 | Přečteno: 1118x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

Nepříjemné svědectví. Bulvární boss popsal, jak Trumpovi pomohl s kampaní

23. dubna 2024  21:21

Bývalý vydavatel bulvárního listu National Enquirer v úterý u newyorského soudu popsal porotě, jak...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 966x
Veselá máma

Seznam rubrik