Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezky napsáno. Ještě tak dvanáct, patnáct podobně sqelých článků a ono to vyjde.V

0 0
možnosti

Pobavila jste mě. O to víc jsem raději, že mám období svého hledání za sebou a konečně jsem vplula do pokojného přístavu jménem "dobrém i zlém", už bych na ty žabomyší války nervy neměla. Vám přeji hodně štěstí a sil.R^

0 0
možnosti
Foto

Díky za pobavení, obzvláště se mi líbí pointa v optice. Držím Vám palce při dalších pokusech.R^;-D

2 0
možnosti

J46a68n 77B97e36r48g

14. 6. 2018 19:42

Parádní článek R^R^R^

0 0
možnosti

Jak píše pan Balada - někoho normálního. Leč kdo je normální? K tomu se hodí jeden krásný výrok básníka Žáčka, že sexuální maniak si představuje erotickou revoluci docela jinak než impotent. Ve výčtu mi ale opravdu chybí protějšek, který je schopen ještě dnes napsat dopis rukou, ví, kdo má vcházet do dveří jako první, nepovažuje Paula von Hindeminta za středního útočníka Borrusie Dortmund a výrok Alea jacta est nepovažuje za čínštinu. Je jich pořád méně, vymírají stejně jako sběratelé a nadšenci pro spoustu krásných věcí... ale pořád ještě jsou.

0 0
možnosti

Spoustu obdobných postřehů, mam z druhé strany :D marná snaha v dnešní době najít alespoň někoho normálního :)

1 0
možnosti
Foto

H15a94n44a 65V97l98k42o70v86á

14. 6. 2018 17:23

Jste moc hezká holka, ale - přemýšlet na prvním rande naslepo o svatebních šatech?

Nechci aby to vyznělo divně ale četla jsem Vás kvůli fotce (a titulku).

1 0
možnosti

J80a74n 15K15a52z36d77a

14. 6. 2018 17:21

Hezké čtení. Je vidět, že berete život s nadsázkou a humorem.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS