Jak jsem se zasnoubila

10. 04. 2017 8:33:05
Že přišlo jaro, jsem si všimla hned. Ženy začaly odhazovat svršky a muži se jim přestali dívat do očí. Některým začaly tikat biologické hodiny. Mně například ani budík nezazvoní.

A tak jsem minulý týden poprvé v životě zaspala do práce. Když kolem mě projeli dva kluci na koloběžkách, rychle jsem se ale probudila. Jeden se otočil a pronesl: „Ošustil bych ji jako igelitku.“ Bylo jim asi 12 let. V jejich věku jsem znala akorát slovo igelitka. Trochu mě zamrzel vulgární jazyk dnešní mládeže a neúcta k ženě a cítila jsem mírnou panickou ataku, že jsou takoví i starší muži a že bych s někým takovým musela trávit svůj život. Měla jsem dvě varianty: buď si dát Neurol, nebo jít za kamarády.

Naštěstí se mě mým kamarádům zželelo, a tak se rozhodli pro mě vytvořit charitativní akci Seznámíme Aničku. Neměla jsem nejmenší tušení, kdo to bude sponzorovat, ale vzhledem k tomu, že zcela neznámých důvodů mě začal sledovat na sociální síti s fotkami Instagram Hornbach, mohli bychom ho požádat o nějaké peníze. Nejdřív jsem si říkala, že asi chtějí natočit novou reklamu, kde budu mít upnuté jógové legíny, budu se houpat na velké kouli na řetězu a rozbíjet zdi. Myslím, že bych zvedla sledovanost. Taky mě napadlo, že bych se mohla v montérkách obmotat kolem hrábí nebo si dát nohu za hlavu a přivrtávat poličky novou akuvrtačkou. Zatím mi žádná nabídka na spolupráci ale nepřišla.

Ještě bych Hornbachu mohla nabídnout, že až bych se seznámila, nafotili bychom reklamu ve dvou na borovicová prkna se sloganem: Láska jako trám. Ze získaných peněz bychom zaplatili náklady na moji charitativní akci. Počítám, že těch pár večeří v Imperiálu, lístky na Formuli 1, návštěva Benátek a víkend v městě lásky Paříži něco stát bude.

Přiznám se ale, že jsem měla trochu obavy o úspěšnosti této charitativní akce. Pár už jsem jich totiž zažila. Byly bez sponzora a účastníci byli stejní zoufalci jako já. Večeře jsem platila já. Připadalo jim ideální vzít mě na rande do kina. Mně to připadalo vždycky ideální do té doby, než jsem zjistila, na co půjdeme. Jednou to byla válka mezigalaktických impérií, po druhé druhá světová válka. Tam mě alespoň uklidňoval pohled na Brada Pitta. Bylo to celé značně demotivující.

Deprese mě ale rychle zbavila moje kamarádka. Jako první charitativní objekt mi nabídla doktora. Ortoped. Běžec. Sympaťák. Určitě po mně nebude chtít vařit guláš a k výroční večeři nekoupí křidélka z KFC. Pokud jde o vztahy, je však potřeba se na to podívat realisticky. A tak jsem si představila, jak mi večer diagnostikuje plochou nohu a ráno skoliózu, a bylo po romantice. Potom ale přišel někdo, na koho čekáte celý život. Kamarádka mi představila na facebooku svého dalšího kamaráda. Pražák. Ekolog. Podnikatel. Ideální muž. Pochopila jsem, že tahle nabídka se nebude opakovat. Když přišla řeč na jeho auto, najednou chtěl být předmětem charitativní akce i můj kamarád, který byl schopný pro auto zaprodat i svou orientaci. Nakonec jsme se dohodli, že on bude mít auto a mně samozřejmě, protože chci čistou lásku, bude stačit pouze ideální muž. Kytky mi nosit nemusí, budeme se chovat ekologicky. Stačí mi kreditka a pin.

Jak se říká, příležitostem se musí jít naproti. Mám v tom tedy jasno. Zavřela jsem oči a zasnila se. Na prvního máje se zasnoubíme. Do roka a do dne se vezmeme. Budeme bydlet v bytě s velkou terasou. Já budu dělat snídaně do postele a on večeře při svíčkách. Mám o něj strach, takže mu zakážu jezdit na motorce a ty mokré ručníky na postel pohazovat už nebude. On o mně sice ještě neví, ale já to mám dobré. I kdyby to byl sen, je velká pravděpodobnost, že mi začnou dřív tikat biologické hodiny, než mě probudí budík. Dneska totiž zase nezvonil.

Autor: Anna Řibřidová | pondělí 10.4.2017 8:33 | karma článku: 30.86 | přečteno: 3253x

Další články blogera

Anna Řibřidová

Tichá přání

Měl jsem jich hodně. Každou chvílí nějaké. I teď jsem měl jedno tiché přání. Ale když jsem ho šeptal větru, odnesl ho, a proto se asi nikdy nesplnilo. Nebo se možná splnilo tam, kam ho vítr odfoukl.

13.8.2022 v 14:43 | Karma článku: 9.18 | Přečteno: 203 | Diskuse

Další články z rubriky Společnost

Tomáš Vodvářka

Velký pátek jako příležitost

Už několik let je v "portfoliu" státních svátků i Velký pátek, který by mohl být vhodnou příležitostí k uvědomění si tzv. evropských hodnot, s nimiž se poslední léta mediálně žongluje.

28.3.2024 v 9:34 | Karma článku: 8.21 | Přečteno: 95 | Diskuse

Filip Vracovský

Jak to vypadá Mordor ( Rusko ) už nám klepe na dveře ?

Krátká předsváteční úvaha ... Taky vás některé uklidňující zprávy spíš rozruší ? Račte vstoupit .....

28.3.2024 v 9:00 | Karma článku: 8.44 | Přečteno: 234 |

Michael Laitman

Odhalení tajemství Knihy života

Jeden mudrc kdysi řekl: „Člověk musí získat jak vědomosti, tak moudrost.“ Na otázku, jaký je mezi nimi rozdíl, odpověděl: „Vědomosti se získávají čtením knih, moudrost se získává čtením knihy, kterou jsi ty sám.“

28.3.2024 v 4:14 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 28 | Diskuse

Tadeáš Firla

KSČM a Jan Ámos Komenský

Myslím, že politické, nebo náboženské symboly mají veliký význam a pro některé lidí hodně znamenají. Dnes jsem si všiml dvou. Vedle sebe ve skříňce - logo KSČM a portrét Jana Ámose Komenského. Je to změna mysli, nebo pouhá fraška?

28.3.2024 v 1:25 | Karma článku: 9.02 | Přečteno: 137 | Diskuse

Václav Kunft

Krásná česká královna Viola Těšínská.

O Viole Těšínské je zoufale málo písemných zmínek. Není divu, nebyla příliš významná a manželkou panovníka byla pouze rok. O to víc může pracovat fantazie.

27.3.2024 v 15:05 | Karma článku: 15.05 | Přečteno: 349 | Diskuse
Počet článků 24 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 965

Veselá máma

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...