Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Je to kampaň

Obchodní domy již vyvěšují vánoční koule, kampaně se předhánějí, která bude lepší a trhovci postávají u stánků, kde prodávají stále trdelník se zmrzlinou, a diví se, že ho nikdo nekupuje, lidé čekají na svařák. Já čekám na chlapa.

Vzpomínám na minulé sezóny, které, přiznejme si, nebyly nejúspěšnější. Zatímco většina lidí zažívá nejvíc romantiky v létě, můj vztahový obrat nastává v zimě, jako většině firem, ale i tak je bilance zatím bídná. Ale na druhou stranu nemůže se na vše koukat jako na čísla, má to totiž i několik výhod.

Moje rande se odehrávají v kozačkách, dlouhém kabátu a šále, úspěšně se tím vyhýbám plavkové sezóně, do které jsem za poslední roky neinvestovala ani korunu, čímž se mi podařilo snížit náklady vydané za nevydařené letní rande. Další velkou výhodou je příchod zimního času, tma je brzy a s blížícím se prosincem je ještě dřív, a tak se vše odehrává v přítmí pouličních lamp, nebo v rozmazané realitě barových světel, kdy obličej překrývá nejen vrstva makeupu, ale hustá tma a občas i dým, což zajišťuje atmosféru tajemna a toho, že není vidět, jak moc špatně zrovna vypadám.

Když si ale tak projíždím výsledovky z minulých let, tak jsem sice ušetřila na plavkách a letní sezóně, ale zase velkou ztrátu jsem utrpěla kvůli výdajům za vánoční dárky. Poučena z prvního neúspěchu, kdy jsem nechala ušít košili na míru ještě s iniciály, která stála strašně peněz a nedala se darovat nikomu jinému, jsem další rok koupila flašku luxusní whisky podle rady mého kamaráda. Vypadalo to taky na zbytečné výdaje, naštěstí jsem ji pořídila na eshopu, takže se dala do 14 dní vrátit bez udání důvodu.

Na letošní zimní sezónu se již poctivě připravuji. Jdu na to jinak. Rozjíždím online kampaň. Už hledám klíčová slova, abych své texty co nejlépe přizpůsobila vyhledávání. Studuji, jak se dostat na první místo do Googlu a aby moje reklama obsadila také první příčky. Zatím jsem připravila banner: Multifunkční žena s prodlouženou záruční dobou nabízí domácí pohodu, plný talíř i partnerské blaho. Tlačítko: Na rande zde. Těším se, až si spočítám počet prokliků a konverzní poměr. A když to nevyjde? Ještě je povánoční výprodej. Poslední kus ženy ideální do domácnosti i do společnosti v ultimátní slevě. Akce trvá do vyprodání zásob.

Autor: Anna Řibřidová | pátek 10.11.2017 9:08 | karma článku: 18,77 | přečteno: 1118x
  • Další články autora

Anna Řibřidová

Tichá přání

Měl jsem jich hodně. Každou chvílí nějaké. I teď jsem měl jedno tiché přání. Ale když jsem ho šeptal větru, odnesl ho, a proto se asi nikdy nesplnilo. Nebo se možná splnilo tam, kam ho vítr odfoukl.

13.8.2022 v 14:43 | Karma: 9,56 | Přečteno: 203x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Jedna za život

Podělal jsem to. Podělal jsem toho v životě hodně a hodněkrát. Ale nic jsem nikdy nepodělal tak, jako to před 10 lety... Myslel jsem si tehdy, že se všechno změní, ale nezměnilo se vůbec nic. Proč taky?

23.6.2020 v 21:46 | Karma: 13,95 | Přečteno: 705x | Diskuse| Letní povídka

Anna Řibřidová

Kdybych víc četl, mohlo to dopadnout jinak...

Kulíšek už dávno nebyl žádný Kulíšek, ale pořádný Kulich. A připomínal něco mezi čivavou, huskym a labradorem. Původně to měl být, jak by řekl Srstka, roztomilý kříženeček, který se hodí i do paneláčku a moc rád si hraje s dětmi.

14.12.2018 v 21:40 | Karma: 19,27 | Přečteno: 588x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Jak jsem se zase neseznámila

S přibývajícím věkem a dalšími fyzikálními veličinami jsem si uvědomila spoustu věcí. Třeba, že moje celulitida se mě drží jako klíště, ale zato chlapi, které potkám, v mém životě vydrží dlouho jako jepice.

14.6.2018 v 17:07 | Karma: 31,11 | Přečteno: 1579x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Letos tloustnu do plavek

Chlapi se za mnou otáčeli a ženy na mě vrhaly závistivé pohledy. Podívala jsem se na barmana a povídala jsem mu: „Sex on the beach.“

6.7.2017 v 18:24 | Karma: 26,21 | Přečteno: 1329x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Impresionistka

Pomalu pohupovala nohama nad řekou, která poklidně proplouvala mezi chaosem města. Občas se přiblížily labutě a občas se vedle nich usadil racek. Jeho křídla klouzala vzduchem a pak měkce dosedl na chodník.

6.5.2017 v 19:19 | Karma: 17,79 | Přečteno: 426x | Diskuse| Letní povídka

Anna Řibřidová

Nesmrtelný IT

V některých životních chvílích si skutečně říkám, k čemu mi je můj vysokoškolský titul. Jaká je jeho hodnota? Zajistí mi světlou budoucnost? Krásnějšího manžela? Lepší byt? Porsche?

4.5.2017 v 20:44 | Karma: 24,64 | Přečteno: 921x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Ekolog a podprsenka

Jsem Karel a je mi 30 let. Odpad třídím již od svých patnácti. O víkendech chodím sbírat poházené odpadky do lesa. Nejraději trávím čas přerýváním kompostu, jsem vegan a jsem ekolog. Na nákupy používám látkovou tašku.

25.4.2017 v 10:44 | Karma: 30,50 | Přečteno: 1782x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Malá kočička

Stresem z povinné maturity z matematiky trpí dnes již děti na základní škole. Při tom k tomu nemají žádný opodstatněný důvod. Povinnou maturitu z češtiny udělali také téměř všichni a přitom, kdo dneska umí česky?

24.4.2017 v 14:11 | Karma: 25,65 | Přečteno: 821x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Láska prochází žaludkem

Investovat do budoucnosti se jednoznačně vyplatí. Životní pojištění. Spořící účet. Akcie. Státní dluhopisy. Sbírka mincí. Vždy jde o kvalitu a ne o kvantitu.

20.4.2017 v 12:54 | Karma: 22,15 | Přečteno: 585x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Playmate

Byla jsem mladá a nerozumná. Máma mi říkala, abych se pořádně rozhlížela. Nejdřív doleva a potom doprava.

13.4.2017 v 9:32 | Karma: 22,51 | Přečteno: 1198x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Jak jsem se zasnoubila

Že přišlo jaro, jsem si všimla hned. Ženy začaly odhazovat svršky a muži se jim přestali dívat do očí. Některým začaly tikat biologické hodiny. Mně například ani budík nezazvoní.

10.4.2017 v 8:33 | Karma: 30,86 | Přečteno: 3253x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Láska na první like

Můj spolužák ze základky Robin mě mlátil pravítkem o hodině češtiny do té doby, než jsem mu zkontrolovala diktát. Líbila se mu moje nejlepší kamarádka a mně se líbil jeho nejlepší kamarád.

23.3.2017 v 9:28 | Karma: 21,13 | Přečteno: 780x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Sebeláska u souseda

Probudila jsem se v 4:30 do krásného nového rána. Venku lilo jako z konve, ale to mě přeci nemohlo vůbec rozladit.

9.3.2017 v 8:01 | Karma: 22,81 | Přečteno: 1123x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Sex managerka

Popíjím šampaňské. Mezi palec a ukazovák vezmu šťavnatou jahodu, která zbyla na dně skleničky, sklopím oči a smyslně se do ní zakousnu.

27.2.2017 v 21:54 | Karma: 25,69 | Přečteno: 1908x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Valérie

Seděl jsem sám uprostřed toho pocitu nicoty. Sklenička. Já. Doutník a tma. A strach. Většina lidí má strach ze smrti. Taky mě dřív budil v noci. Držel mě kolem krku a já nemohl dýchat.

23.2.2017 v 20:19 | Karma: 15,67 | Přečteno: 399x | Diskuse| Ostatní

Anna Řibřidová

Nezodpovědná matka

Ví to o mně i reklama na facebooku. Jsem nezodpovědná matka. Nebo lépe řečeno, kdybych měla dítě, byla bych.

12.2.2017 v 21:35 | Karma: 19,13 | Přečteno: 999x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Kolik barev mají špagety?

Může na první pohled bezbarvé jídlo skrývat v sobě tisíc barev? Nebo je jen tím, čím ho vidíme? A není to tak v našem životě se vším? V našich vztazích, přesvědčeních, plánech...

11.2.2017 v 20:49 | Karma: 8,79 | Přečteno: 190x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Jak volná je volná živnost?

Fungují dnešní vztahy jako živnostenské oprávnění? Můžeme si otevřít volných živností, kolik chceme, nebo nám stačí jedna vázaná?

9.2.2017 v 20:13 | Karma: 14,75 | Přečteno: 689x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Bůh je mrkev

Bůh je mrkev. Aspoň to psali na nástěnce filosofické fakulty ještě před pár lety. Kdyby to viděl Nietzsche, zasmál by se.

6.2.2017 v 22:17 | Karma: 19,71 | Přečteno: 915x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 966x
Veselá máma

Seznam rubrik