Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Playmate

Byla jsem mladá a nerozumná. Máma mi říkala, abych se pořádně rozhlížela. Nejdřív doleva a potom doprava.

Jenže mně bylo 8 a ráno, když jsem chodila do školy, už na mě na druhé straně silnice v 7:30 čekal můj spolužák Patrik, a tak jsem se vždycky vrhla střemhlav do silnice a se zavřenýma očima jsem přeběhla na druhou stranu. Tehdy byl batoh větší než já. Nosila jsem máminy pletené svetry, které bych velikostí mohla nosit dodnes. Máma mi tvrdila, že vyrostu. Nevyrostla jsem. Po škole mě potom Filip doprovodil domů. A odpoledne jsme zase chodila k Honzíkovi hrát Mária na Windowsech 98. O muže nebyla nouze.

Když jsem se onehdy podívala v tramvaji jedné slečně přes rameno, vypadala podle výrazu v obličeji, že na ni taky čeká Patrik, ale na rozdíl ode mě se pořádně rozhlížela. V nepravidelných intervalech kroutila nad telefonem hlavou doleva a doprava. Zdálo se ale, že přechází D1, kde 10 pruhů jede do Brna a jen jeden do Prahy. Zjistila jsem, že si prohlížela potenciální partnery na seznamovací aplikaci Tinder.  Za chvíli jsem už kroutila hlavou i já. Ne nad telefonem, ale nad tím, jak jsem blbá. Nechala jsem si Lítačku v jiné kabelce. A tak jsem dostala poprvé v životě pokutu. Hlavou kroutil i pán vedle mě, který se rozčiloval, že budu platit jen 50 Kč. Asi mi záviděl. A já byla tak zmatená ze svého přestupku, že jsem zapomněla vystoupit.

Odpoledne jsem už měla svoji Lítačku a mohla jsem se vrátit s čistým svědomím do dopravního procesu. Všimla jsem si, že slečna z dopoledne nebude jediná, kdo bude mít problém si zapamatovat jména svých Tinder objevů. Spolucestující Pavel, jak jsem se dozvěděla z telefonu, to myslí vážně, váží si žen a udělá, co ti na očích vidí a neprozradí, jak jste se seznámili. Miluje sport, zdravý životní styl a dobrodružství v divoké přírodě a je bojovník za práva zvířat.

Pavel to určitě myslel vážně, ale asi tak s deseti holkami. Valentýna podle něj měla krásný úsměv. Káje to na fotkách děsně slušelo. Petra měla sexy nohy. S Pájou by v neděli dovedl ležet v posteli hodně dlouho. Na Alici zase myslel celou noc. Žen si vážil leda na obrazovce. Babičku, která nad ním stála, sednout nepustil. Na očích jsem toho měla hodně, ale nic mi z toho nesplnil. Když vystoupil z tramvaje na Divoké Šárce, zapálil si cigaretu, zapil to redbullem, poupravil si svoji koženou bundu a vydal se směrem k Mekáči. Jediné, co snad splnil, bylo dobrodružství v divoké přírodě. Aby došel do Mekáče, přeběhl dva metry trávníku.

Přemýšlela jsem, jaký bych si udělala profil já. Ideální žena. Přes den vydělávám peníze. Večer se budu starat jen o tebe. Podpořím všechny tvé plány. Ve středu budeme sledovat Ligu mistrů a nepromluvím u toho ani slovo. V týdnu ti budu vařit fitness recepty. V neděli si vychutnáš křupavou kachničku se zelím a dvěma druhy knedlíků. Až se ti omrzí kachnička, udělám ti jemnou svíčkovou s domácími brusinkami. Chceš si občas vyrazit s kamarády na jedno? Budu na tebe čekat vzhůru klidně do čtyř do rána v sexy noční košilce. A svým kamarádům se můžeš chlubit, že jsem fotila pro Playboy.

A teď popravdě. Vyvolený by se mohl chlubit, že chodí s holkou z Playboye. Mám tam fotku. Oblečenou a bylo mi jedenáct. Fotili nás v baletních trikotkách na článek o tanci. Má to spoustu výhod. Mohl by si označovat fotky na Instagramu s hashtagem #myplaymate. V online světě by mu kamarádi záviděli. V offline světě by pochopili, že k playmate mám blízko asi jako Chuck Norris. Umím toho sice hodně, ale obnažené fotky nefotím. Občas vzpomínám na Patrika, Filipa i Honzíka. Trávili jsme spolu hodně času a naživo. Naše mobily měly totiž tři řádky, tlačítkovou klávesnici. A smska tehdy stála 2,50 Kč.

 

Autor: Anna Řibřidová | čtvrtek 13.4.2017 9:32 | karma článku: 22,51 | přečteno: 1198x
  • Další články autora

Anna Řibřidová

Tichá přání

Měl jsem jich hodně. Každou chvílí nějaké. I teď jsem měl jedno tiché přání. Ale když jsem ho šeptal větru, odnesl ho, a proto se asi nikdy nesplnilo. Nebo se možná splnilo tam, kam ho vítr odfoukl.

13.8.2022 v 14:43 | Karma: 9,56 | Přečteno: 203x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Jedna za život

Podělal jsem to. Podělal jsem toho v životě hodně a hodněkrát. Ale nic jsem nikdy nepodělal tak, jako to před 10 lety... Myslel jsem si tehdy, že se všechno změní, ale nezměnilo se vůbec nic. Proč taky?

23.6.2020 v 21:46 | Karma: 13,95 | Přečteno: 705x | Diskuse| Letní povídka

Anna Řibřidová

Kdybych víc četl, mohlo to dopadnout jinak...

Kulíšek už dávno nebyl žádný Kulíšek, ale pořádný Kulich. A připomínal něco mezi čivavou, huskym a labradorem. Původně to měl být, jak by řekl Srstka, roztomilý kříženeček, který se hodí i do paneláčku a moc rád si hraje s dětmi.

14.12.2018 v 21:40 | Karma: 19,27 | Přečteno: 588x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Jak jsem se zase neseznámila

S přibývajícím věkem a dalšími fyzikálními veličinami jsem si uvědomila spoustu věcí. Třeba, že moje celulitida se mě drží jako klíště, ale zato chlapi, které potkám, v mém životě vydrží dlouho jako jepice.

14.6.2018 v 17:07 | Karma: 31,11 | Přečteno: 1579x | Diskuse| Společnost

Anna Řibřidová

Je to kampaň

Obchodní domy již vyvěšují vánoční koule, kampaně se předhánějí, která bude lepší a trhovci postávají u stánků, kde prodávají stále trdelník se zmrzlinou, a diví se, že ho nikdo nekupuje, lidé čekají na svařák. Já čekám na chlapa.

10.11.2017 v 9:08 | Karma: 18,77 | Přečteno: 1118x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Za upálení družky 17 let. Nepamatuji si, co se stalo, tvrdil obžalovaný

25. dubna 2024  9:45,  aktualizováno  10:10

Na sedmnáct let do vězení poslal Krajský soud v Brně muže za upálení jeho družky v Rajhradě na...

Automotodrom chce peníze za neodjetý ročník MotoGP, u soudu žádá 27 milionů

25. dubna 2024  10:07

Brněnský Automotodrom si chce pomocí žaloby vymoci 27 milionů korun, které požaduje za pronájem...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  9:48

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

PŘEHLEDNĚ: Langšádlová nekončí jako první. Jaké změny už zažila Fialova vláda?

25. dubna 2024  9:33

Přehledně Ve čtvrtek oznámila demisi ministryně pro vědu a výzkum Helena Langšádlová (TOP 09). V koaliční...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 966x
Veselá máma

Seznam rubrik